مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه برای رسیدن به موفقیت همه چیز در اختیار دارد

یووه برای رسیدن به موفقیت همه چیز در اختیار دارد

آریگو ساکی در مصاحبه با La Stampa به یوونتوس برای موفقیت در اروپا نکاتی را گوشزد می کند و معتقد است یووه همه ابزاری برای رسیدن به موفقیت دارد.

 

پنج اسکودتوی متوالی برای یووه...

 

یووه هر چیزی برای رسیدن به مراحل نهایی موفقیت در اختیار دارد و بالاتر از همه در اروپا. آن ها تنها به یک فعل عادت کرده اند: برد. اما ما همواره می خواهیم کاری که سال های سال انجام داده ایم را تکرار کنیم. همواره می خواهیم برای رسیدن به برد از میان بر استفاده کنیم. باید به بایرن مونیخ، بارسلونا و منچسترسیتی نگاه کنیم، آن ها هرگز فراتاکتیکی بازی نمی کنند. یووه در حال تغییر است. آن ها باشگاه بزرگی هستند که در جلوتر از بقیه تیم های ایتالیایی قرار دارند و در حال بالاتر بردن استانداردهای خود برای رسیدن به موفقیت هستند. من بسیار خرسندم که یک مرتبه به دوست خوبم ماروتا گفتم: بپه، علاوه بر «بردن» دو فعل دیگر نیز وجود دارند: «اقتدار داشتن» و «چشم نواز بازی کردن». اگر می خواهید در اروپا برنده شوید باید بر روی این دو مقوله کار کنید.

 

زوج خط حمله یوونتوس: ایگوایین و دیبالا...

 

ایگوایین، یووه شانس به خدمت گرفتن او را داشت و با خرید او کار فوق العاده ای انجام داد. ما در مورد ذهنیت صحبت می کنیم که در این جا اهمیت پیدا می کند. در مورد دیبالا هم من تحسین کننده بازی او هستم و او در آینده به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد. اگر تنها یک نفر دو سال پیش در میلان به حرف من گوش می کرد او الان به جای بازی کردن در یوونتوس باید در میلان توپ می زد...

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: